www.DISCoverymap.nl ; over ‘iets in kaart brengen’ gesproken

www.andredewaal.nl ; een goeroe op het gebied van performance management

Postma, Paul & Bruel, Maurits, De gelukswinkel, Scriptum Management, 2006

Reicheld, F., The Loyalty Effect, The Hidden Force Behind Growth, Profits and Lasting Value, Harvard Business School Press, 2001

Geelen, P., Corporate Performance Management, Sturen in een dynamische markt, Kluwer, Deventer, 2004

Kerklaan, mr. L.A.F.M., Kingma, ir. J., van Kleef, drs. F.P.J., De cockpit van de organisatie, Kluwer, Deventer, 1994/2003

Becker, Brian E., Huselid, Mark A. en Ulrich, Dave, De HR-scorecard, het meten van strategie, mensen en prestaties, Business Contact, Amsterdam/Antwerpen, 2002

Waal, A.A. de, Quest for Balance,  the human element in performance management systems, John Wiley & Sons, New York, 2002

Quinn, Robert E. en Cameron, Kim S., Onderzoeken en veranderen van organisatiecultuur, Academic Service, Schoonhoven, 1999

U als perview performance consultant?

perview biedt ondernemende professionals een platvorm/netwerk om resources te delen en zich te kunnen blijven ontwikkelen op hun (specialisme in het) vakgebied performance management. Naast administratieve en verkoop-/marketing ondersteuning omvat het netwerk web-based survey- en assessment tools, een uitgebreide bibliotheek van scans en een actief netwerk van specialisten en partners in business met wie kennis, ervaring en opdrachten kunnen worden gedeeld. Dat betekent niet alleen kwaliteit maar ook continuïteit voor klanten en partners in business.