![]() |
||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||||
![]() |
www.DISCoverymap.nl ; over ‘iets in kaart brengen’ gesproken
|
![]() |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
www.andredewaal.nl ; een goeroe op het gebied van performance management |
||||||||||||||||
![]() |
Postma, Paul & Bruel, Maurits, De gelukswinkel, Scriptum Management, 2006 |
![]() |
||||||||||||||
![]() |
Reicheld, F., The Loyalty Effect, The Hidden Force Behind Growth, Profits and Lasting Value, Harvard Business School Press, 2001
|
|||||||||||||||
![]() |
Geelen, P., Corporate Performance Management, Sturen in een dynamische markt, Kluwer, Deventer, 2004
|
|||||||||||||||
![]() |
Kerklaan, mr. L.A.F.M., Kingma, ir. J., van Kleef, drs. F.P.J., De cockpit van de organisatie, Kluwer, Deventer, 1994/2003
|
|||||||||||||||
![]() |
Becker, Brian E., Huselid, Mark A. en Ulrich, Dave, De HR-scorecard, het meten van strategie, mensen en prestaties, Business Contact, Amsterdam/Antwerpen, 2002
|
|||||||||||||||
![]() |
Waal, A.A. de, Quest for Balance, the human element in performance management systems, John Wiley & Sons, New York, 2002
|
|||||||||||||||
![]() |
Quinn, Robert E. en Cameron, Kim S., Onderzoeken en veranderen van organisatiecultuur, Academic Service, Schoonhoven, 1999
|
|||||||||||||||
![]() |
![]() |
|||||||||||||||
U als perview performance consultant? perview biedt ondernemende professionals een platvorm/netwerk om resources te delen en zich te kunnen blijven ontwikkelen op hun (specialisme in het) vakgebied performance management. Naast administratieve en verkoop-/marketing ondersteuning omvat het netwerk web-based survey- en assessment tools, een uitgebreide bibliotheek van scans en een actief netwerk van specialisten en partners in business met wie kennis, ervaring en opdrachten kunnen worden gedeeld. Dat betekent niet alleen kwaliteit maar ook continuïteit voor klanten en partners in business.
|
||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||